Wycieczka

02 października 2019, 14:06

Tydzień temu, czyli 24.09 wybrałam się razem z moja klasą na wycieczkę. Pojechaliśmy do Torunia. Podróż mineła mi zaskakująco szybko, a to zapewne dlatego bo jej wiekszxą część przespałam.

Pierwszego dnia mieliśmy zaplanowane nocne zwiedzanie zamku w którym spaliśmy i wycieczkę do muzeum piśmiennictwa i drukarstwa. Na początku wybraliśmy się do muzeum. Ku mojemy zdziwieniu było strasznie małe. Mieliśmy tam warsztaty z pisania piórem, a później moglismy zrobić papier. Następnie, gdy już byliśmy w miejscu naszego noclegu, który był tak naprawdę zamkiem, mieliśmy nocne zwiedzanie.  Na początku przewodnik puścił nam krótki film streszczający historię zamku, a później oprowadzał nas po nim. Pokazał nam także sale tortur. Drugiego dnia mieliśmy zaplanowane warsztaty z pieczenia pierników oraz spacer po starym mieście z przewodnikiem. Pierwsze były warsztaty. Każdy z nas dostał swój kawałek ciasta, który musieliśmy jakos uformować. Mogliśmy użyć do tego specjalnej formy lub mogliśmy to zrobić sami. Poszłam na łatwizne i wybrałam formę. Po skończeniu pierniki zostały zabrane do pieczenia, a potem oddane nam. Po tym, pojechaliśmy do Torunia wcześniej wspomniany spacer po starym mieście. Po skonczeniu dostaliśmy godzinę czasu wolnego, a po tym wracaliśmy juz do domu.

Wycieczka bardzo mi sie podobała, mimo to, że byłam już w Toruniu. Warsztaty były bardzo ciekawe, a Stare Miasto naprawdę piękne.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)